top of page
  • Writer's pictureEinat Argon

The paper towel analogy / השוואת מגבות הנייר

English version at the bottom

 

זה הסרטון שגרם לרבים להתקשר אליי בדאגה : ״מה עשית עם כל מגבות הנייר??!״

אפשר כבר להרגע, עבר שבוע ונמצא שימוש הולם לכל מגבות הנייר :-)

את הסרטון אפשר למצוא בגרסה האנגלית ביוטיוב. אני אצרף אותו גם כאן למטה עם הפוסט באנגלית.

הרעיון לא שלי ועד עכשיו לא מצאתי מי באמת עלה על ההשוואה הגאונית הזאת, פשוט החלטתי לעשות גרסה בעברית, לקהל המקומי.

בסרטון אני אמנם מדברת על תהליך ירידה במשקל/חיטוב, אבל חשוב להבין שהתהליך דומה גם כשהמטרה היא עלייה במשקל/העלאת מסת שריר.

אין קסמים בין לילה! יש עבודה קשה והתמדה:

צריכים עזרה בבניית תוכנית תזונה שתקרב אתכם אל היעד שלכם? להצטרפות ל- BE MORE CLASS #1

אני גם כאן וכאן וכאן

 

Following this video I got loads of phone calls, people were worried: "What did you do with all of this paper towel??!"

It has been a week and it is safe to say, I put all of it in good use :-)

Here I will add the English version. I watched it and found it brilliant! This made me film a version in Hebrew for my Israeli clients.

In both videos we talk about losing weight but it works just the same when we want to build muscle.

No over night magic! Only hard work and being constant:

Need help to set up a plan that will get you closer to your goals?

I am here,

and here.

bottom of page